Vragen & antwoorden

Vragen & antwoorden 2018-05-31T20:21:47+00:00

Vragen over de foto’s en video’s van Wanda Kuiper Ballet

We begrijpen dat je wellicht vragen hebt over de foto’s en video’s die gemaakt zijn tijdens de voorstelling ‘Center Stage’ van Balletschool Wanda Kuiper. Een aantal vragen komen vaker terug, daarom hebben we de antwoorden hier vast voor je neergezet. Staat je vraag (of het antwoord) er niet bij? Neem gerust even contact met ons op.

Het mapje van mijn dans is (bijna) leeg 2018-06-07T23:56:28+00:00

Er zijn veel dansen die meerdere avonden door dezelfde dansers gedaan worden. We maken dan niet van alle varianten foto’s. Je vindt je foto’s in 1 van de mappen van een andere dag.

Ik sta niet op de foto 2018-06-07T23:55:02+00:00

Als het goed is sta je sowieso op de groepsfoto’s. Daar is iedereen op de foto geweest. We doen ons uiterste best iedereen op de foto te krijgen tijdens de voorstellingen.

Wanneer zijn de video’s gemaakt? 2018-05-31T20:17:56+00:00

De video’s worden live tijdens de voorstellingen opgenomen.

Wanneer zijn de foto’s gemaakt? 2018-05-31T20:17:19+00:00

Alle foto’s worden gemaakt tijdens de generale repetities op donderdag en vrijdag. Dit doen we zodat onze fotografen vrij voor het podium langs kunnen lopen om iedereen zo goed mogelijk op de foto te zetten.

Hoe kan ik betalen? 2018-05-31T19:29:37+00:00

De foto’s kun je op verschillende manieren betalen. Wij maken hiervoor gebruik van een externe betaalservice. Je kunt betalen met:

  • Ideal
  • Visa
  • PayPal
  • Mastercard

De video wordt via een ander systeem geleverd. Na het plaatsen van je bestelling ontvang je van ons een betaallink in de email. Hiermee kun je eenvoudig via je eigen bank betalen.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen? 2018-05-31T18:55:38+00:00

Nee, wij hebben geen afhaallocatie. Alle foto’s worden vanuit het fotolab rechtstreeks aan het door jou opgegeven adres opgestuurd.
De video’s worden vanuit onze eigen productielocatie naar je opgestuurd.

Ik heb een vraag, kan ik jullie bellen? 2018-05-31T18:31:47+00:00

Dat kan uiteraard, maar wij hebben een voorkeur voor de email. Op deze manier kunnen wij gestructureerd antwoord geven op alle vragen en kunnen we ondertussen zorgen dat alles soepel verloopt.

Wie maken de video’s 2018-05-31T18:30:18+00:00

De opnames en montage van de video’s worden verzorgd door onze vrienden van Pro-Time. Inmiddels is dat al de derde editie van de voorstellingen van Balletschool Wanda Kuiper waar het ervaren team van Pro-Time bij aanwezig is.

Wie maken de foto’s? 2018-05-31T18:28:35+00:00

De foto’s worden gemaakt door de fotografen van SBS Fotomarketing. Wij zijn een ervaren fotomarketing bureau en verzorgen al jaren de fotografie van de voorstellingen van Wanda Kuiper Ballet.

Mag ik de video’s online plaatsen? 2018-05-31T19:25:03+00:00

Je bestelt de video voor je eigen archief. De video kun je onbeperkt voor jezelf gebruiken.

Auteursrecht
Omdat wij de auteursrechten van de video bezitten, mag je de video alleen privé gebruiken. Je hebt onze toestemming nodig om de video zakelijk te gebruiken of te publiceren. Ook voor het delen van de video en het publiceren op je website of via social media is toestemming nodig.

Mag ik de foto’s online plaatsen? 2018-05-31T19:23:51+00:00

Je bestelt het originele foto­bestand in hoge resolutie voor je eigen archief. De foto kun je onbeperkt voor jezelf gebruiken. Je kunt de foto bijvoorbeeld in een een fotoboek verwerken of er zelf één of meerdere fotoproducten van bestellen.

Auteursrecht
Omdat de fotograaf de auteursrechten van de foto bezit, mag je de foto alleen privé gebruiken. Je hebt onze toestemming nodig om de foto zakelijk te gebruiken of te publiceren. Ook voor het delen van de foto en het publiceren op je website of via social media is toestemming nodig.

Hoe lang duurt het voordat ik de video in huis heb? 2018-05-31T18:19:33+00:00

Na de voorstellingen gaat het videoteam druk aan de slag om alle opnames te monteren en te editen. Dit neemt ongeveer twee weken in beslag, daarna kunnen we de video’s op de usb’s gaan zetten. We streven ernaar de video’s voor 1 juli te verzenden. Bestel je na 1 juli dan is de levertijd 2 tot 3 werkdagen.

Hoe lang duurt het voor ik mijn foto’s in huis heb? 2018-05-31T18:17:42+00:00

Het leveren van foto’s duurt doorgaans 2 tot 3 werkdagen.

Waarom moet ik foto’s en video’s apart bestellen? 2018-05-31T18:09:31+00:00

Dat is omdat beide producten via een andere partij worden geleverd. De foto’s worden door een professioneel foto-lab in het zuiden van het land verwerkt. De video wordt in Groningen gemaakt en verwerkt.

Wat kosten de video’s? 2018-05-31T18:08:12+00:00

De prijzen van de video’s vind je direct in het bestelformulier.

Wat kosten de foto’s? 2018-05-31T18:07:44+00:00

De prijzen van de foto’s zijn afhankelijk van het gekozen product. Wanneer je een foto selecteert, zie je de betreffende prijs direct naast het product.

Wat zijn de verzendkosten? 2018-05-31T18:06:45+00:00

Per bestelling betaal je € 2,50 aan verzendkosten. Bij de video’s worden de verzendkosten niet apart in rekening gebracht.